این یک فراخوان است.
فراخوانی نه برای شرکت در یک تظاهرات خیابانی ، بلکه فراخوانی کاملا شخصی که هر ایرانی سبز برای خودش صادر میکند. طبق این فراخوان ، "هر ایرانی سبز ، یک جنبش" است :
از امروز تا زمانی نامشخص در دنیای حقیقی هر کاری که برای آگاهی رسانی هرچه بیشتر موثر باشد، انجام می دهم. در دنیای واقعی شبکه اجتماعی می سازم. شبکه اجتماعی خانواده و آشنایان، شبکه اجتماعی هم محل ها، شبکه اجتماعی همکلاس ها ، شبکه اجتماعی همکارها و ... . علاوه براینها در شبکه های اجتماعی موقت هم عضو می شوم. شبکه اجتماعی سرنشینان یک تاکسی ، شبکه اجتماعی حاضران در صف نانوایی و ... .
اخبار جنبش سبزمان را در این شبکه های اجتماعی منتشر میکنم و با دیگر اعضا به نقد و تحلیل آنها می پردازم ...
همین اخبار را به همراه اعتراض خود بر روی اسکناس ها و دیوارهای شهر می نویسم تا دیگر شبکه های اجتماعی را نیز راه بیاندازم ... پوستر می سازم ... کلیپ می سازم ... شعر می نویسم و ... .
علاوه بر تمام این شبکه ها ، با استفاده از خلاقیت و ابتکار خود شبکه های جدید و کارساز خلق میکنم. من حتما می توانم ...
بر خلاف تمام فراخوان هایی که تاکنون شنیده ام ، این فراخوان برای تظاهرات خیابانی نیست. برای به خیابان آمدن مردم باید سطح آگاهی های آنها را بالا برد و انگیزه ی دوباره به آنها تزریق کرد . می دانم که راه تظاهرات خیابانی از آگاهی سازی و انگیزه سازی توسط همین فراخوان جدید می گذرد...
بله، من از همین امروز شروع می کنم ...